اینستاگرام

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، اینستاگرام می‌خواهد ابزارهای بیشتری را در اختیار سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها (افراد دارای فالوئر بالا و تاثیرگذار) قرار دهد تا بتوانند به اطلاعات بیشتری در رابطه با فالوئرهای خود دسترسی داشته باشند. یکی از مقامات اینستاگرام در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر گفته که آن‌ها می‌خواهند «اینستاگرام را به یک مکان ایدئال برای ساخت برندهای شخصی تبدیل کنند.»

همانطور که در حال حاضر اکانت‌های به اصطلاح حرفه‌ای از قابلیت‌های بیشتری بهره می‌برند، در این اکانت‌ها هم افراد موردنظر به اطلاعات زیادی در رابطه فالو و آنفالوهای انجام شده دسترسی دارند. همچنین «اینفلوئنسرها» (influencers) بدون نیاز به بهره‌گیری از ابزار جانبی، می‌توانند به‌صورت روزانه و هفتگی، آمار فالوئرهای اضافه شده و کم شده را مشاهده و بررسی کنند تا بتوانند با دقت، محتوایی که منجر به چنین رفتاری شده، مورد تحلیل قرار بدهند.

همچنین در بخش دایرکت اینستاگرام، آن‌ها می‌توانند برای پیام‌های دریافتی از جانب دوستان و برندهای مختلف، فیلتر جداگانه‌ای تعریف کنند تا این پیام‌ها را از دست ندهند. علاوه بر این، اینفلوئنسرها می‌توانند انواع و اقسام راه‌های ارتباطی با خود را در پروفایلشان مشخص کنند.

به گفته‌ی اینستاگرام، این قابلیت‌ها فعلا توسط گروه اندکی از کاربران در دست آزمایش است اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹ برای کاربران موردنظر عرضه شود.

منبع: Phone Arena


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سروش معرفت Izzyswave ماهان اينترنتي Brandi گردشگری شیراز مرنت دفترچه خاطرات پوریا جمالی گوگه زومیا