رای بالا بردن بازدید سایت در گوگل به تعقیب اسنیپت های اخص رقبا باشید.

هنگامی که بحث خدمات سئو به میانی می آید، رقبای شما تهدیدی جدی برای دیده شدن وبسایت شما به حساب می آیند زیرا آنها دائم تلاش می کنند تا مشتریان را از شما بند! ولی خوشبختانه، گوگل و دیگر موتورهای جستجو در حال آماده در وضعیت بهتری برای قضاوت قرار دارند که کدام درونمایه بهتر است؟ محتوای شما یا رقیب تان.


با این حال، پروا داشته باشید که شدنی است موتورهای جستجو به دلایل مختلفی، نسبت به محتوای رقیب شما تمایل بشتری نشانه دهند:


شاید محتوای آنها غنی تر و مفیدتر باشد.

یا شاید نیرو گستره یا اتوریتی آنها از شما نیرومند تر باشد.

بالا بردن بازدید سایت در گوگل


آیا این بدین معناست که آنها بهتر هستند؟ بله، با این حال، این سوژه نباید برای شما نگران کننده باشد، زیرا با نگاهی به بهترین نتایج ارگانیک آنها، شما می توانید از اسنیپت های گزیده تر ی آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید و استراتژی آنها را مهندسی وارونه کنید.


ابزار SEMrush می تواند به شما در موشکافی محتوای اسنیپت رقیب تان کمک کند و سپس می توانید آن را تحلیل کرده و بعضی از ایده هایشان را برای خود بکار گیرید.


با صرف کمی سررسید و تحقیق در باره کاری که رقیب تان انجام می دهد، شما می توانید مطالب خود را در فرمت های بهتری ارائه دهید که می تواند شما را در آن موقعیت زرین صفر رنک کند و درنتیجه شما شاهد افزایش بازدید گوگل هستید.


افزایش ورودی گوگل


نکته: هنگامی که موضوع اسنیپت های ویژه به میانی می آید، گوگل گرایش دارد مطالب سازماندهی شده، روشن تر و ریزبین تر را گزینش کند. محتوایی برپایی کنید که سوالات مشتریان تان را به درستی پذیرش دهد.


اسنیپت ویژه


بعد از اینکه شما برای وب سایت خویش محتوایی برپایی کردید، یک سوال متداول که مردم می پرسند را معرفی کرده و پذیرش های صراحت به آن ارائه دهید.


زمانی که محتوای شما از آنچه در حال حاضر هستی دارد، بهتر باشد، شما اسنیپت را برنده خواهید شد.


 


برای افزایش ورودی گوگل حتما لازم است بیننده خویش را بشناسید.

یکی از مهمترین نهادها در یک کسب و کار، مشتریان هستند، بنابراین اگر منظور دارید محتوای خود را برای افزایش ورودی گوگل و حضور در اسنیپت بهینه کنید، باید مخاطبان تان را به نکویی بشناسید.


مشتریان شما چه واژه ها کلیدی ای را در موتور جستجو وارد می کنند؟ منظور آنها چیست؟


خودتان را جای آنها بگذارید و سعی کنید طوری که آنها جستجو می کنند، جستجو کنید و سپس برگردید و رفتار خود را تحلیل کنید.


سازماندهی محتوای کاربر محور، گامی بزرگ برای رسیدن به یک اسنیپت است.


بخش ” People also ask” یا افراد این موارد را نیز جستجو کردند، در گوگل، یک منبع عالی و جالب برای شروع است. افزایش بازدید گوگل رایگان هنگامی که از سوالات مرتبط مخاطبان خود آگاه شدید، به راحتی می توانید به نیازهای آنها استجابت دهید. بدانید که مخاطبان تان چه می خواهند، و سپس محتوایی را برای آن برپایی کنید.


به این شکل شما می توانید به موقعیت صفر تقریبا  تر شوید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jaime انجام پروژهای برنامه نویسی مرداد موزیک | دانلود آهنگ جدید Download Game همه چیز درباره لوازم خانگی و تعمیرات آن BTS & ARMY سالم زیبا فروشگاه اینترنتی